Äntligen.....sjösjuk....

Då var vi på plats och har avverkat första dagen till sjöss. Våran båt fick fyra fiskar över 10kg med en topp på ca 13kg (min största vägde 10 medan vår eminente värd "pelle" snodde de två största)
Vad som händer i den andra båten får ni läsa om på www.wildwater.se Johans blogg
:som rubriken säger så fiskade jag endast fm sedan blev jag sjösjuk och sov hela em sicken amatör... nya tag idag med nya isatser.. och mer vind.........

havets vågadevågadevåg så skummet yrde...........

Kommentarer
Postat av: Fru Götesson

Inte fan har jag skickat dig till Norge för att sova - se nu till och fixa lite god hälleflundra!

Love You! Puss púss puss

2010-03-18 @ 17:49:05
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0