Nu är det nära.....

Jaha då var det snart dax för köksmontering, det ska bli sååååå skönt att få in det nya köket så min käresta slipper stå i tvättstugan och laga mat till familjen..
 Dock har jag ett litet problem...jag fick ryggskott i lördags kväll, inte av det allvarligare slaget men det känns onekligen.....nog om det, för de jag känner som läser det här tycker bara att jag "gnäller" så det e bara att bita ihop och gilla läget....

Ny värmepanna och nytt kök på en månad...det e inte lätt att tjäna ihop tvåhundratusenkronor på en månad så det är la´ snarare Varbergs sparbank som har blivit med värmepanna och kök... 

mycket gnäll idag....

Warbergs herrlag släppte in 11(!!!!!!!!) baljor igår, snart dax att göra comback "igen" ska ringa Isac ikväll och höra;)

För er som inte vet vad vårat lilla extra projekt är så kan ni gå in på www.skogenshus.nu och kolla, vi är inte klara med hemsidan men det ger ändå en liten inblick i vad det är för något.

Välkommna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0