Då var det dax...

Jaha då var det dax för mitt stora test.... en hel dag hemma med mina två barn UTAN att min kära e hemma...men det ska nog inte vara några problem, hon har gått igenom dagen in i minsta detalj, men vad gör jag om något händer som inte har nämts i "dagordningen"... Jag har dock kallat in min livlina i livet mamma och pappa. Ja jag vet, det e fusk men lite fusk har väl ingen dött av..... Men vad har då detta med fiske att göra??, jo det e så att "fick" hon åka iväg denna dag med sina vänner i folkabussen så "får" jag åka till nord norge i en vecka så det var inte särskilt svårt att "bevilja" hennes "frigång" idag.. Kommande vecka hoppas jag på bra väder då jag och "gummistjärten" på kontoret (Antonsson) har planerat att sova i vindskydd med våra "stora" barn (3år). Jag e säker på att det kommer att bli jätte mysigt men jag budgeterar ingen som helst nattsömn.. men en fin lägereld och ett bottenmete eller två blir det garanterat. Önska mig lycka till med denna dag.

Kommentarer
Postat av: Elbas

Lycka till behöver du inte... Jag vet att du löser detta lätt.... Å vilket "byte" du gjorde sen då.... Ja den har du tänkt på länge va.....



Jag håller tummarna för bra väder ett dygn eller två nästa vecka....

2009-08-08 @ 15:38:26
URL: http://linan.rular.se
Postat av: Fia

En dag mot en vecka?! En sån idiot!



:)

2009-08-26 @ 11:20:10
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0