Bara packningen kvar......SEMESTER!!!!!

Ja då närmar vi oss med stormsteg, sista arbetspasset e avklarat och förberedelserna håller på att övergå till handling.
 Vill så här på första sem.dagen passa på att tacka alla arbetskolegor för detta året speciellt till kompisarna på lagret, (detta gör jag för att de har bett mig att omnämna dem i min blogg....nu var det gjort:) )
Nu ska allt packas in i bilen och i släpet, det e inte lite grejer som ska med. Det e barnvagnar och fiskeutrustning och så ska man tydligen ha kläder mä, men ska svärmor med så får man försöka att skärpa till sig en smula......hon tror kanske att jag e en bra kille och det vore ju bra om det förblir så......
 Imorgon bitti rullar bilen med målet att ta sig halvägs till Hitra det vill säga Elverum i norge där det blir en hotell natt med tillhörande frukost.....
Nu e resfebern här så nu måste jag packa vidare..

Vi hörs

Pierre

Kommentarer
Postat av: Fia

Hotellfrukostar is the shit!

2009-07-15 @ 21:12:37
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0