Halvvägs

Halvvägs!

Ja då var vi halvvägs på vår resa, vi har stannat i Elverum en mycket gemytlig liten stad vad vi har kunnat se i alla fall. Jag var lite sugen på att gå till det stora jakt-fiske och skogsmuseum som finns här men då klockan sprang iväg (eller om det var ölen som förhindrade bilkörning) under maten så "sket det sig".

Klockan e 20.15 och våra andra resekollegor (som förövrigt är mina föräldrar Inger och Bosse min systerdotter Andrea och Kari som e arbetskollega till Bosse)har precis passerat Borås så e det ganska skönt att krypa ner i en hotell säng och sova en god natts sömn, det e ju trots allt imorgon som vi ska börja fiska.......lite ivrig nu faktiskt....

De övriga som e med på resan är Jag (Pierre) min käresta Malin och våran lilla Hilma dessutom har vi "lurat" med mina svärföräldrar (Ärtan och Lisa), det är vi som kör "soft" varianten med övernattning och två dagars bilkörning, såna e vi.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0