tisdag em

Då var det dax för lite roligare väder och en "familjetur" på havet. Jag fick med mina tjejer och svärmor och svärfar, vi tog en tur i skärgården och hivade i fiskegrejerna mä, vi stannade innomskärs då dyningarna var lite väl höga, men lite fisk blev det ändå.
 Svärmor visade sig vara en fena på det här med fiske, hon "skyfflade" upp småsej och rätt som det var så stod spöt i en fin båge och upp kom en kom en kolja på 2kg.
 Även Malin visade god form och lyckades hitta de första makrillarna på resan.

På väg in igen såg vi två Havsörnar, det är en ganska mäktig syn...

Mina tjejer


Den minsta Fladen västen passar finfint.


Min kära svärmor


Min kära svärfar...eller.....

Nu hoppar jag ett natt pass efter sej.. jag e trött.... god natt

Kommentarer
Postat av: Gun

Mycket snack om fiskar men mest bilder fåglar och annat krafs. Bättre kan du Pierre!:)



Det börjar ju likna den andra bloggen, bryggbilder.se En guide för dig som vill kunna besöka alla Varbergs kommuns bryggor. :)



PS. Fortsatt skitfiske på er!

2009-07-22 @ 16:16:10
URL: http://gunsfiske.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0